Címkék listája

Miért szeretem a Minecraftot?

Sokan kérdezik hogy mi olyan jó a Minecarftban, miért szeretem, stb. Sokan erre a kérdésre képtelenek rendesen válaszolni, én azonban nem érzem magamat ilyennek. Következzék tehát az én véleményem. Amennyiben te mást gondolsz, oszd meg velünk a véleményedet! A posztban erre is lesz lehetőséged!

Valamelyik nap, ha nem tévedek akkor augusztus 21.-én kaptam egy levelet a My public diary blog írójától, amelyben arról érdeklődött, hogy miért szeretem a Minecraftot. A válaszon nekem is kicsit el kellett gondolkoznom. Ez egy sokoldalú játék, és eléggé az idegeire tud menni az embernek.

A szabadság

A Minecraftban szinte bármit meg lehet alkotni. Kiélheti benne az ember a kreativitását, és érezheti az alkotói szabadságot. Nem olyan mint a játékok nagyja ahol csak az előre elkészített berendezési tárgyakat, eszközöket használhatjuk. Megfelelő türelemmel és kitartással, és persze a blokkok és a játék ismeretével szinte minden megalkotható. Persze sok mindenhez idő kell. De ez a valóságban is így működik, és ez így is van rendjén.

A sajátos fizika

A Minecraft világa egy érdekes hely, különleges fizikával. Bár én szeretem a való élet fizikáját, de néha nem árt egy kis változatosság. :D Aki nem ismeri a MC fizikát, az nem is értheti igazán a játék működését. Persze a játék ezen elemei sok kérdést vetnek fel, köztük olyanokat is, amiket még a készítők sem feltétlen tudnak megválaszolni.

Elektronikák, avagy a redstone

A játék fizikájának fontos részét képezi, egy úgynevezett redstone nevű anyag. Ennek segítségével mindenféle elektromos rendszereket hozhatunk létre, amelyek megkönnyíthetik az életünket. Amikor elmondom valakinek hogy a Minecraft világában akár egy számológépet is meg lehet valósítani, akkor sokan furcsán néznek rám. Pedig ez igenis kivitelezhető. Sajnos a játék ezen részeihez sokan nem értenek. Pedig nincs benne semmi olyan igazán bonyolult, mindössze egyszer kell megérteni az alapjait és a működését. Onnantól kezdve az elkészíthető szerkezeteknek csak a képzelet szab határt. 

A te véleményed is számít!


Szeretnéd megtudni az ismerőseid véleményét is? Oszd meg velük is!

Ne maradj le semmiről!

Ajánlott bejegyzések

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

A hozzászólásokra vonatkozó szabályzat itt olvasható.

A bejegyzés eredeti verzióját megtalálod az Edemmester Gamer Blogon az alábbi linken:



A bejegyzés nyomtatott formában való birtoklása nem jogosít fel annak sajátodként való feltüntetésére, vagy avval való visszaélésre.